FAQ
Poniżej znajdziesz najpopularniejsze pytania jakie zadają nasi Klienci.
Jeżeli nie znajdziesz w nich odpowiedzi na swoje – przejdź do zakładki kontakt i napisz do nas.
ZAMÓWIENIE
Jaki jest status mojego zamówienia? I ile trwa jego realizacja?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia.
Zamówienia realizujemy zazwyczaj w ciągu 48 godzin, regulaminowo jednak zastrzegamy sobie czas realizacji do 7 dni roboczych.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT.
Czy mogę domówić produkt do złożonego zamówienia lub zmienić zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W innych przypadkach skontaktuj się z nami.
Jak anulować swoje zamówienie?
Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem skontaktuj się z nami.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Nie anulujemy zamówień bez powodu, zazwyczaj informujemy o anulacji mailowo podając uzasadnienie. Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż je ponownie.
Czy mogę połączyć zamówienia?
System naszego sklepu zapisuje każde zamówienie oddzielnie, przechodzi ono przez kilka procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana skontaktuj się z nami telefonicznie, zobaczymy co da się zrobić!
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW ZE SKLEPU
Będzie jeszcze dostępny dany produkt?
Wszystkie produkty zaraz po dotarciu na magazyn są dostępne ponownie. Obserwuj również nasze social media gdzie na bieżąco informujemy o najbliższych dostawach.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Czy mogę dokonać zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia na teren całej unii europejskiej. Interesuje Cię inna lokalizacja, która nie jest dostępna przy składaniu zamówienia? Napisz do nas!
Czy mogę odebrać paczkę osobiście?
Niestety nasz magazyn służy tylko i wyłącznie do wysyłek paczek za pośrednictwem firm kurierskich. Na moment obecny odbiór osobisty jest niemożliwy.
Nie opłaciłem/am jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
W mailu potwierdzającym zamówienie (temat maila: Otrzymaliśmy twoje zamówienie!) znajdują się tam dane do przelewu oraz numer zamówienia.
Odbiorca: Laav Sp. z o.o.
Bank: mbank
W tytule przelewu podajemy numer zamówienia
Przykład: Numer zamówienia 1350
Numer konta: 79 1140 2004 0000 3402 8338 5700
_______________
Przy przelewach zagranicznych podajemy:
IBAN: PL79 1140 2004 0000 3402 8338 5700
SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK
ZWROTY/WYMIANY
Co zrobić aby zwrócić zamówiony produkt?
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.
Co zrobić aby wymienić towar?
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie. Informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.
Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.
Czy mogę zwrócić produkty z promocji?
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.
Jak odesłać paczkę?
Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej lub kuriera. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.